Остаточне рішення щодо подальшого виробника сіті-карів керівництво концерну прийме до кінця року.

Належна Daimler марка Smart була запущена в 1998 році. За ці роки виробник сіті-карів приніс концерну мільярдні збитки. Незважаючи на те, що автомобілі Smart продаються більш ніж в 40 країнах світу, зростаюча популярність позашляховиків, кросоверів і пікапів дає про себе знати. Інтерес до сіті-карів скорочується з кожним роком. Щорічно марка втрачає від 565 до 792 мільйонів доларів.

У минулому році з’явилися чутки, що Smart може повністю зникнути з автоіндустрії протягом наступних п’яти років, але остаточне рішення з цього питання буде прийнято вже до кінця року. Як пише німецька газета Handelsblatt , новий глава концерну Daimler AG Ола Калленіус, без коливань «уб’є» марку, якщо це буде потрібно для скорочення витрат.

У своїй останній спробі зробити Smart прибутковим, Daimler перетворив марку в виробника електрокарів. Більшість моделей бренду з ДВС найближчим часом будуть зняті з виробництва і замінені електричними версіями. Цей процес може бути дуже дорогим в довгостроковій перспективі, а Daimler прагне знизити витрати. Концерн має намір інвестувати в послуги електромобільності і електрокари. Для скорочення витрат Daimler вже розробляє Smart ForTwo і ForFour спільно з Renault, але, як пише Handelsblatt, французька компанія розглядає можливість відмови від співпраці.