Першими національна академія безпеки дорожнього руху США (NHTSA) випробує легкові автомобілі з камерами замість бічних дзеркал, а потім і вантажівки.

Фахівці NHTSA приступили до серії тестів, в ході яких вивчать «поведінку автомобілів під час водіння і виконання маневрів при зміні смуги руху». Крім того, агентство має намір надати громадськості можливість прокоментувати появу «бездзеркальних» автомобілів на дорогах країни.

Альянс автовиробників, що представляє в США такі компанії, як General Motors, Volkswagen, Tesla і Toyota, звернувся в NHTSA з проханням дозволити легалізацію автомобілів з камерами замість дзеркал ще в 2014 році. Через рік концерн Daimler подав аналогічну петицію з проханням схвалити аналогічні пристрої на важких вантажних автомобілях.

Концепти нових моделей з камерами замість дзеркал автовиробники демонструють досить давно, але їх використання на серійних автомобілях дозволено тільки в окремих країнах, зокрема, в Японії і на європейському ринку. В Японії першим таким автомобілем став Lexus ES, продажі якого стартували в минулому році. Також бічними камерами оснащується серійний Audi е-Tron для європейського і японського ринків, хоча в США модель продається зі звичайними дзеркалами заднього виду. Найближчим часом на європейському ринку з’явиться ще один «беззеркальной» автомобіль – Honda e , за ним піду гіперкари McLaren Speedtail і Lotus Evija .